پایگاه شعرمذهبی به شمادوست گرامی خوش آمدمی گوید اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً - دوست گرامي شما مي توانيد اشعارخويش رابه وب سايت ماارسال تانمايش داده شود- شما مي توانيد جهت استفاده از اشعار شاعرومداح اهل بيت برادرحاج مهدي جهان ميهن باسبک جديد به لينک واقع در موضوعات سايت وياوب سايت شخصي ايشان مراجعه نماييد www.zeynabiuon@mailsara.comیاwww.zeynabiuon@mihanmail.irارسال فرمائید




   


   
موضوعات مطالب
صفحه اطلاع رسانی پایگاه بیت الائمه(ع)
اشعارشاعرومداح اهل بیت برادرحاج مهدی جهان (میهن)
متن اشعار اربعین حسینی
عکس های تاریخی وقدیمی مشهد(حرم امام رضا(ع))
شهادت امام حسن عسکری (ع)
متن اشعارولادت پیامبر(ص) وامام صادق(ع)
متن اشعار حضرت عباس (ع)
متن اشعار سینه زنی امام حسین (ع)
متن اشعارامام زمان (عج)
متن اشعارحضرت علی (ع)
متن اشعار رسوا.. (ص)
متن اشعار شهادت امام حسن مجتبی (ع)
متن اشعار شهادت حضرت زهرا(س)
متن اشعار شهادت امام باقر(ع)
متن اشعار شهادت امام سجاد(ع)
متن اشعارولادت امام حسن عسکری (ع)
متن اشعاروفات حضرت معصومه (ص)
تصاویروعکس های مداحان اهل بیت (ع)
متن اشعارمحرم
متن اشعارامام رضا(ع)
متن اشعارمناجات باخدا
متن اشعار حضرت علی اصغر(ع)
متن اشعارحضرت علی اکبر(ع)
متن اشعارحضرت رقیه (س)
متن اشعار مسلم بن عقیل (ع)
متن اشعاردرباره کربلا
متن اشعار دهه فاطمیه
مباحث حقوقی(برای دانشجویان رشته های حقوق )
متن اشعار درمدح امام زمان(عج)
متن اشعاردرباره عیدنوروزوبهار
متن اشعارسیزده بدر
صفحه برچسب های وبلاک
احادیث حضرت زهرا(س)
اشعاروفات حضرت ام البنین (س)
متن اشعارولادت حضرت زهرا(س)
متن پیامک روز زن -همسر
متن اشعارولادت امام محمدباقر(ع)
متن اشعارماه رجب
متن اشعارولادت امام جواد(ع)
متن اشعارولادت حضرت علی(ع)
صفحه سیاسی
متن اشعاروفات حضرت زینب(س)
متن اشعارعیدمبعث
متن اشعارولادت امام حسین (ع)
متن اشعارولادت حضرت عباس(ع)
متن اشعارولادت امام سجاد(ع)
متن شعردرباره کاظمین
متن شعردرباره نجف
متن شعر درباره سامرا
متن شعردرباره کربلا
متن شعردرباره مدینه
اشعارولادت امام زمان (عج)
متن اشعارصلواتی
متن اشعارولادت حضرت رقیه(س)
متن اشعارماه مبارک رمضان
روزنامه ها وخبرنامه های کشوری
صفحه تبلیغات وخریدوفروش رایگان اجناس شما(اقتصادی)
متن اشعاروفات حضرت خدیجه (س)
متن اشعارولادت امام حسن مجتبی(ع)
متن اشعارشبهای قدر(لیله القدر)
مطالب متفرقه وب سایت
متن اشعارعیدسعیدفطر
تصاویر متحرک
تصاویر متحرک
اشعارسالروز تخریب بقیع
متن اشعارمراسم عروسی- دامادی
اشعارشهادت امام صادق(ع)
متن اشعاردهه کرامت
متن اشعارولادت حضرت معصومه
اشعارولادت امام رضا(ع)
متن اشعاراستقبال از محرم
متن اشعارشب اول محم
متن اشعارشب دوم محرم
متن اشعارشب سوم محرم
متن اشعارشب چهارم محرم
متن اشعارشب پنجم محرم
متن اشعارشب ششم محرم
متن اشعارشب هفتم محرم
متن اشعارشب هشتم محرم
متن اشعارشب نهم محرم
متن اشعارشب دهم محرم (عاشورا)
اشعارحرکت کاروان کربلا
تحقیق آماده (دانشگاه .دبیرستان.دبستان.راهنمایی)
متن اشعارشهادت امام جواد(ع)
متن اشعارسالروز ازدواج حضرت علی(ع) وحضرت زهرا(س)
متن اشعارحربن ریاحی
شگفتی های قرآن
متن اشعارروز عرفه
لینک مستقیم به مطالب وب سایت های دوستان
کتابخانه الکترونیکی
دانلود نوحه (صوتی وتصویری)
استخاره
متن اشعارعیدغدیرخم
فایل های اشعارمذهبی (به صورت word)
متن اشعاررحلت پیامبر(ص)
فروشگاه بیت الائمه(س)
نويسندگان وب سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديد امروز:

طراح قالب

Template By:

درباره وبگاه

وب سایت پایگاه شعربیت الائمه (ع)باترویج اشعارمذهبی ونوحه وسینه زنی و... طراحی گردیده که به یاری خداونظرات شمادوستان کارخویش راادامه ودرزمینه ائمه اطهار(ع)گام برمی دارد.
لينك دوستان
»

»

»

»

»

»

»

»

فروشگاه تجارت حلال
فروشگاه هایپرثنا
سایت آپلود2
غریب مادر (شعر آیینی)
سایت هیئت های خراسان رضوی (لیست هیئت ها)
ساخت اسلایدمتحرک
وب سایت تکدید(شعر)
وب سایت شعر(مجتبی دسترنج)
وب سایت یاس کبود
معاونت حقوقی مجلس( کتابخانه)
دانلودنوحه
پایگاه تخصصی اهل بیت
ديوان شعر اهل بيت ع
وب باشگاه شعرآئینی
وب سایت توصیه های اخلاقی و..
وب سایت یامرتضی علی (ع)
وب سایت شوریده (دانلودنوحه)
در گذرگاه زمان
عطش روضه
وب سایت تقاطع
وب سایت زندگینامه مشاهیرواشخاص معروف و..
وب سایت اسلامیه
وب سایت بینات
علوم غریبه و...
شگفتی های قرآنی
وب سایت حکایات وحکمت
وبلاگهای منتخب درمیهن بلاگ
وبلاک هیئت محبان الزینب(س) جاده سیمان
سامانه ارسال پیام رایگان(پرند)
سامانه ارسال پیام رایگان(گیل پیامک)
سامانه ارسال پیام رایگان(پارسه)
سامانه ارسال پیام رایگان2
سامانه ارسال پیام رایگان
وب سایت های ارئه دهنده بنررایگان
ساخت بنر رایگان
سایت بعثه مقام معظم رهبری خراسان
سایت دانشگاه علمی کاربردی شهرداریهای خراسان
پایگاه مداح اهل بیت علیمی
پایگاه شخصی حاج مهدی اکبری
پایگاه شخصی حاج محمودکریمی
مرکز تنظیم آثارآیت ا... بهجت
سایت آیت ا... حکیم
سایت آیت ا... مدرسی
سایت بنیاداسلامی آیت ا... خویی
سایت آیت ا... وحیدخراسانی
سایت آیت ا...میرزاجوادتبریزی
مجمع احیای غدیر شهرستان ساری
پایگاه تخصصی اشعار اهل بیت
سازمان بسیج مداحان همدان
هئیت محبان الزهرا(س)بسیج بیشه سر
هیئت رزمندگان اسلام
پایگاه سادات
بانک اطلاعات شهرمشهد مقدش
هیأت مذهبی باب الحسین(علیه السلام)مشهد
هیئت حیدر کرار - مشهد مقدس
هیئت متحده غمزدگان حضرت رقیه (س) مشهد
پایگاه اطلاع رسانی جلسات هیئت های مذهبی
هیئت مکتب الحسین(ع) اصفهان
سایت هیئت محبان الرضا(ع)
سایت محمل (اشعارمذهبی)
وب سایت شخصی شاعرومداح اهل بیت برادرحاج مهدی جهان میهن
مداحی وشعر
مشق هیئت (اشعارمذهبی )
وب سایت صلوات آنلاین
هیئت قمربنی هاشم
مسکین باخرزی
وب سایت عمیت عین لاتراک
هیئت کف العباس (ع)رودسر
پایگاه تخصص مدح
ازدحام گودال (شعر)
فریادالعطش (شعر)
وبلاک شعرشاعر(شعر)
وبلاک سهیل عرب(قاسم بن الحسن(ع))
وبلاک غمخانه رباب (س)
لیست کامل سایت های خبری ، روزنامه ها و خبرگزاری های فارسی
پایگاه های اطلاع رسانی و روزنامه های کشور
فهرست روزنامه های ايران
وبلاک باب الحرم جدید(شعر)
وبلاک کربلا
شعر
وبلاگ رضیع الحسین(ع)
اوج پرواز
مداحین اشعار
وبلاگ اشعار کامل شاعران
سایت هیئت محبان الرضا(ع)
سایت سادات
رئوف اهل بیت (شعر)
هیئت انصارالرضاع(مشهد)
هئیت جنت العباس اصفهان
وبلاک خادمین حسین بن علی آبدانان
سایت هیئت های تهران
سایت حسینیه (نوحه )شعر
سایت باب الحرم (جدید)
بزم اشک (شعرمداحی)
سایت فاطمه(س)
سایت قائمیه اصفهان(دانلودنرم افزار)
بانک اشعارمذهبی2
مادحین (اشعارمذهبی)
دینی(اشعار)
اشعار(یاحسین)
سایت اشعارمذهبی
سایت مداحی (متن اشعارمذهبی)
خیمه دلسوختگان
سایت حرم شاه
بانک اشعارمذهبی
2- پخش زنده از حرم های ائمه (ع)
1- پخش زنده از حرم های ائمه (ع)
پخش زنده حرم حضرت عباس(ع)
پخش زنده حرم امام رضا (ع)
پخش زنده ومستقیم حرم امام حسین (ع)
سایت امام 8
سایت معراج
سایت باب الحرم
بعثه مقام معظم رهبری (خراسان رضوی)
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» متن شعر











سبک : کوچه ها را غم گرفته

لاله­ی پژمرده مادر             خون دلها خورده مادر

زیرِ گل می رود او شبانه

تا نباشد ز قبرش نشانه

فاطمه فاطمه فاطمه جان

از چه در سنّ جوانی         سروِ قدّت شد کمانی

خیز و یک بار دیگر دعا کن

گریه بر غربت مرتضی کن

فاطمه فاطمه فاطمه جان

در بدن دارد نشانه           بس که خورده تازیانه

کاش ومن پشت در مُرده بودم

سیلی از قاتلت خورده بودم

فاطمه فاطمه فاطمه جان

ای تمام حاصل من     خون شد از داغت دل من

از غم رفتنت بی شکیبم

فاطمه جان مرو من غریبم

فاطمه فاطمه فاطمه جان

فاطمه بین اشک و آهم    رخ مپوشان از نگاهم

من که غیر از تو یاری ندارم

از فراق تو جان می سپارم

فاطمه فاطمه فاطمه جان

ماه من در گِل نهان شد    گلشن عمرم خزان شد

خانه ام گشته ازغم سیه پوش

شمع کاشانه ام گشته خاموش

فاطمه فاطمه فاطمه جان

می برم بر روی شانه     جسم یارم را ز خانه

رفته از دست من حاصل من

خون شده از فراقش دل من

فاطمه فاطمه فاطمه جان

زینبم گیرد بهانه          جوید از مادر نشانه

از غم رفتنت بی شکیبم

فاطمه جان مرو من غریبم

فاطمه فاطمه فاطمه جان

ای خدا مادرم فاطمه قامت خمیده است

بعد پیغمبر از امّتش خیری ندیده است

دستان حیدر گردیده بسته

از ظلم و کینه قلبش شکسته

مظلومه زهرا

ای خدا رفته از پیکرم دیگر توانم

مادرم رفته است، من چرا زنده بمانم؟

بعد از تو مادر شد گریه کارم

دائم به یادت غمناله دارم

مظلومه زهرا

فاطمه بسته بار سفر با حال خسته

می رود نزد بابای خود، پهلو شکسته

بعد از پیمبر امت چه ها کرد؟

در بین کوچه محشر به پا کرد

مظلومه زهرا

ای خدا حضرت فاطمه نقش زمین است

جانشین پیمبر چرا خانه نشین است؟

در پشت آن در محشر به پا شد

محسن فدای راه خدا شد

دل شیدا می خونه با من نغمه ی ماتم  

    روی گونه ام می مونه لایه هایی از شبنم

توی ابرا می بینم عکس گنبد و پرچم   

           دیگه دارم می میرم لحظه لحظه و هر دم

نمی خوابم          توی شبایی که بی تابم 

          به زیر تابش مهتابم

دلتنگ گنبد اربابم

توی سینه ام         تا عکس گنبدُ می بینم    

      به روی خاک غم می شینم 

اشکامو از چشام می چینم

امان ای دل ...

 

توی ذهنم می بنده پردۀ پندار تو          

توی رؤیام می ذارم سر روی دیوار تو

شده چشمام از دوری خسته و خونبار تو    

        توی قلبم می خورم حسرت دیدار تو

پریشونم         با این دو چشمای گریونم   

       این قدر که از حرم می خونم

تو لیلی و منم مجنونم

تو خواب دیدم           توی حریم تو پا بوسم  

        تو رو خدا نکن مأیوسم

عمری به عشق تو مأنوسم

 

توی گوشم همواره نغمه های چاووشه    

  دل تنگم هر لحظه بی قرار شش گوشه

ببین چشمام چون چشمه در غم تو میجوشه  

    لباس غم در ماتم قلب خسته میپوشه

شب تیره          دلم برای تو می گیره    

     دلم توی جوونی پیره   

 اگه نیاد حرم می میره

دیگه بسه           شدم از این جدایی خسته 

         چی راه بین ما رو بسته

شیشۀ قلبمو بشکسته

جدا شده دستم و نمی کشم از تو دست   

    هستیِ نا قابلم فدایِ تو هر چه هست

دست من شده خاک پایت          اشک من باغ لاله هایت

خوشم که جان ناقابلم            قابل است که شود فدایت

سیدی یا اخی یا حسین

 

یوسف زهرا تویی تو را برادر شدم            شاهد لطف تماشایی مادر شدم

علقمه شور دیگر گرفت          موجی از حوض کوثر گرفت

همین جاست به خدا همین جاست        مشامم بوی مادر گرفت

 

قامت من شد نگون سجده­ی من شد تمام 

  تشهّدم نام توست علیک منّی السلام

شدم من زائر گل یاس         شکسته بال سبز احساس

امیدم همه شد نا امید           خاک غم شده کفّ العباس

 

ز پیکرم شد جدا ، جدا نشد از علم         

   دست مرا با علم ببر برای حرم

خیمه­ی عمر من بی عمود      از عطش دو لب من کبود

بگو با بچه های حرم       عمو هم به خدا تشنه بود

در کودکی شد قسمت من خانه داری 

هم خانه داری میکنم هم سوگواری

گریَم برای نورِ دو عینت             هر شب دهم آب دست حسینت

 

دیشب دعا کردی اجل جانت بگیرد    

امشب دعا کن دخترت زینب بمیرد

دیشب تو بودی اندر کنارم            امشب به دیوار سر می گذارم

 

دیشب نشستی گیسویم را شانه کردی  

امشب در آغوش لحد کاشانه کردی

دیشب گرفتی اشکم ز دیده           امشب ز داغت پشتم خمیده

 

دادی به دست زینبت با آه و زاری   

پیراهنِ خونینِ خود را یادگاری

آن پیرهن را هرگز نشویم               تا عطر مادر از آن ببویم

زهرای من زهرای من          ای کوثر یکتای من

 

ای نگاهت بر من طبیب        رفته از دل صبر و شکیب

ذکر من شد امّن یجیب

ای به موج غم نوح من         ای جوان مجروح من

تو مکن پیرم نوح من

بر غربتم نظاره کن        کمتر به من اشاره کن

 

مرغ عشقم تنها مرو            جون حیدر زهرا مرو

مادر عاشورا مرو

در کنارت زنده هستم     با تو من پاینده هستم

از رخت شرمنده هستم

پیشم بمان ای لاله ام   ای یار هجده ساله ام

 

تا عدو آمد سوی او       زد کشیده بر روی او

خون چکید از ابروی او

هر دو چشمش گردیده تار    دست او باشد بر دیوار

وای من از ظلم اغیار

دیدم منِ زار و غمین      زهرا شده نقش زمین

 

پشت در زهرا در سجود       آمدم من اما چه سود

هر دو دست من بسته بود

دیده ام در آن میانه             هر کسی با هر بهانه

می زد اورا تازیانه

ای لاله صد برگ من            کن آرزوی مرگ من

 

شده یاسم همچون لاله             شده غرق آه و ناله

ای خدا زهرا بی حاله

کوثر افتاده در بستر             سینه سوزان از میخ در

پرِ اشک چشم حیدر

کاش ای گل بی برگ و بر           جای تو بودم پشت در

 

گفته مادر با دخترش     جان او جان دلبرش

جای او بوسد حنجرش

چون که شد ظهر عاشورا           پور زهرا در قتلگاه

از قفا شد رأسش جدا

شد بی کفن خونین بدن            رأسش به دست اهرمن

جانم حسین2      ای جانِ جانانم حسین

کرب وبلا کاش                   خونه م کنارخونه ی شاه کرم بود

پنجره ی اتاق من سمت حرم بود

سایه ی پرچم حسین بالا سرم بود

کرب وبلا کاش               هرشب توبین الحرمین روضه میخوندم

هرشب توی صحن حسین تاصبح می موندم

باذکرشاه عالمین دل می سوزوندم

کرب وبلا کاش                    باذکرارباب شهیدتشنه پاک شم

یه روزی باروضه های ارباب هلاک شم

توکربلا جون بِدمو همونجا خاک شم

کرب وبلا کاش                       کبوتری رو ایوونِ طلایی باشم

زائر صحن و رِواق رضایی باشم

با نگاهش بازم کرب وبلایی باشم

کرب وبلا کاش                      ازغم آقام باحساب کتاب بمیرم

بی سر و تشنه لب کنار آب بمیرم

آره بابا      رودامن ارباب بمیرم

کرب وبلا کاش                          آقابیاد و روضه ی سقّا بخونه

ازمشک وچشم وعَلَم ودستا بخونه

دریا فقط می تونه از دریا بخونه

ارباب خوبم  ارباب حسین (2)ارباب خوبم       (4)

 

به قلاده ی نفس گشتم اسیر
شدم زار و شرمنده و سر به زیر
تهی دستم و بی نوا و فقیر
مرا کس نخواند ذلیل و حقیر
مقامم بُوَد بس بزرگ و خطیر
امیری حُسَینٌ وَ نعِمَ الامیر

حسین ازکرم انتخابم کند
غلام غلامش خطابم کند
گدای در خود حسابم کند
بهشتم بَرَد یا عذابم کند
به عشقش اسیرم اسیرم اسیر
امیری حُسَینٌ وَ نعِمَ الامیر

خیالش زمن دلربایی کند
غمش دردلم خودنمایی کند
نوایش مرا نینوایی کند
ولایش مرا کربلایی کند
بدانند خلق از صغیر و کبیر
امیری حُسَینٌ وَ نعِمَ الامیر

منم عار او، او بود یارمن
زلطف و کرامت، خریدار من
نبودم که او بوده دلدار من
غمش شد انیسِ دل زار من
از آن دم که مادر مرا داده شیر
امیری حُسَینٌ وَ نعِمَ الامیر

اگر چه گنه کار و آلوده ام
به خاک مزارش جبین سوده ام
دمی بی ولایش نیاسوده ام
گرفتار و دلداده اش بوده ام
از آن دم که آب و گلم شد خمیر
امیری حُسَینٌ وَ نعِمَ الامیر

زخون جگر پاکِ پاکم کنید
سپس عاشق سینه چاکم کنید
به تیغ محبت هلاکم کنید
به صحن ابوالفضل خاکم کنید
که خاکم دهد بوی مشک و عبیر
امیری حُسَینٌ وَ نعِمَ الامیر

به زخم جبین پیمبر قسم
به رخسار خونین حیدر قسم
به محسن، به زهرای اطهر قسم
به سبطین و عباس و اکبر قسم
به هفتاد و دو عاشق بی نظیر
امیری حُسَینٌ وَ نعِمَ الامیر

دریغا که شد خاک صحرا کفن
بر آن کشته ی پاره پاره بدن
تنش پاره پاره تر از پیرهن
سرش نوک نی با خدا هم سخن
نگاهش سر نی به طفلی صغیر
امیری حُسَینٌ وَ نعِمَ الامیر

به سردار بی لشگر کربلا
به سرهای لب تشنه از تن جدا
به قرآن زیر سُم اسب ها
به خونی که شد خونبهایش خدا
به جسمی که او را کفن شد حصیر
امیری حُسَینٌ وَ نعِمَ الامیر

به هر کوی و هر بزم و هر انجمن
سرم خاک پای حسین و حسن
پدر در دوگوشم سرود این سخن
که ای نازنین طفل دلبند من
حسینی بمان و حسینی بمیر
امیری حُسَینٌ وَ نعِمَ الامیر

تا خداییِ خداست، همه جا کرب و بلاست
روزها روز حسین، اشک ها اشک عزاست
انا مجنون الحسین

اشجع الناس کجاست؟ عشق و احساس کجاست؟
شاخه ی یاس کجاست؟ دست عباس کجاست؟
انا مجنون الحسین

یک طرف اشک پدر، یک طرف خون پسر
یک طرف زخم جگر، یک طرف یا ابتاست
انا مجنون الحسین

دل من سوختنی است، اشک من ریختنی است
عشق من سینه زنی است، رهبرم خون خداست
انا مجنون الحسین

دیده ام سوی حسین، کعبه ام کوی حسین
قبله ام روی حسین، کربلا قبله نماست
انا مجنون الحسین

مهر او در گل من، عشق او حاصل من
قبر او در دل من، سینه ام بزم عزاست
انا مجنون الحسین

منم و اشک دو عین، منم و وای حسین
گریه برمن شده دین، کار من سوز و دعاست
انا مجنون الحسین

خاک دلدار منم، دیده خونبار منم
تشنه ی یار منم، کوثرم جام بلاست
انا مجنون الحسین

شمرکافر زجفا، سر ارباب مرا
تشنه لب کرد جدا، تا زمین است و سماست
انا مجنون الحسین

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : خادم الرضا | تاريخ : چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:دوازدهم ,شعرامام زمان , امام زمان,متن اشعارامام زمان ,ولی عصر,حضرت مهدی, امام دوازدهم ,شعرامام زمان , امام زمان,متن اشعارامام زمان ,ولی عصر,حضرت مهدی, امام دوازدهم ,شعرامام زمان , امام زمان,متن اشعارامام زمان ,ولی عصر,حضرت مهدی, امام دوازدهم ,شعرامام زمان , امام زمان,متن اشعارامام زمان ,ولی عصر,حضرت مهدی, امام دوازدهم ,شعرامام زمان ,فاطمیه,جهان میهن,حضرت فاطمه,دهه فاطمیه, ,حضرت زهرا,متن اشعارفاطمیه ,متن اشعارحضرت زهرا, اشعارحضرت زهرا اشعارحضرت زهرا اشعارحضرت زهرا اشعارحضرت زهرا اشعارحضرت زهرا اشعارحضرت زهرا فاطمیه,جهان میهن,حضرت فاطمه,دهه فاطمیه, ,حضرت زهرا,متن اشعارفاطمیه ,فاطمیه,جهان میهن,حضرت فاطمه,دهه فاطمیه, ,حضرت زهرا,متن اشعارفاطمیه ,فاطمیه,جهان میهن,حضرت فاطمه,دهه فاطمیه, ,حضرت زهرا,متن اشعارفاطمیه ,فاطمیه,جهان میهن,حضرت فاطمه,دهه فاطمیه, ,حضرت زهرا,متن اشعارفاطمیه ,فاطمیه,جهان میهن,حضرت فاطمه,دهه فاطمیه,اشعارحضرتمعصومه ,زینبیون رسالت ,زینبیون , هیئت زینبیون ,عکس تاریخی, شهرمشهد, تقوم,تقویم اسفندماه ,دفترچه تقویم تقوم,تقویم اسفندماه ,دفترچه تقویم ,تقویم اسفندماه,اسفند92,تقویم, دفترچه تقویم ,تقویم اسفندماه,اسفند92, دفترچه تقویم ,تقویم اسفندماه,اسفند92, دفترچه تقویم ,تقویم اسفندماه,اسفند92, دفترچه تقویم ,تقویم اسفندماه,اسفند92, دفترچه تقویم ,تقویم اسفندماه,اسفند92, دفترچه تقویم ,تقویم اسفندماه,اسفند92, دفترچه تقویم ,تقویم اسفندماه,اسفند92, دفترچه تقویم ,تقویم , | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» عناوين آخرين مطالب
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه اشعارمذهبی بیت الائمه بوده وهرگونه کپی برداری باذکرنام منبع بلامانع است ....